Internet kupovina je vrlo jednostavna i podseća na listanje nekog kataloga u kome se informišete o proizvodima, samo što internet pruža mnogo više informacija nego štampani materijal.
- Izaberete proizvod (ako imate bilo kakvih pitanja pozovite 062/156-58-83)
- Naručite ga putem interneta ili telefonom 025/461-108, 062/156-58-83,
- Uplatite uplatnicom ili platite kuriru kada dođe sa paketom,
- Sačekajte do sutra ili prekosutra da vam na vrata pozvoni kurirska služba sa paketom.
Da li je proces naručivanja komplikovan?
Procedura je vrlo jednostavna, a ako želite možete naručiti i telefonom. Ne morate se registrovati na sajtu, od vaših ličnih podataka potrebno je samo ime, prezime i adresa radi dostave, e-mail adresa da vam pošaljemo potvrdu da smo primili narudžbu i kontakt telefon, u slučaju da vas kurir ne zatekne kod kuće da vas može pozvati i dogovoriti se o dostavi paketa.
Kako funkcioniše proces naručivanja?
Kada izabere određeni proizvod možete da:
- kliknete na „Dodaj u korpu“. Ako želite više od jednog pakovanja proizvoda možete povećati količinu klikom na + ili smanjiti klikom na –, znakove koji se nalaze između polja za količinu i dugmeta „Dodaj u korpu“. Zatim jednostavno unesete svoje podatke ime, prezime, adresu, e-mail adresu i telefon.
- ili pozovete broj 025/461-108, 062/ 152-65-883 i poručite telefonom.
Gde dostavljate proizvode?
Dostava se vrši na teritoriji Srbije, svakim radnim danom od 8-19 sati i subotom do 13 sati. Ako u ovom terminu nećete biti kod kuće već na poslu, kao adresu za dostavu navedite adresu na radnom mestu i detaljno napišite broj lokala i kancelarije. Za opštine na Kosovu na sajtu službe Post Express možete videti spisak mesta u koja se vrši dostava.
Kako se vrši dostava?
Dostava se vrši kurirskim službama u roku od 1-2 radna dana od porudžbine, najčešće kurirskom službom Bex ili poštinom službom Post Express. Porudžbine napravljene subotom i nedeljom biće poslate u ponedeljak, što znači da na Vašu adresu stižu u utorak. Kurir će vam pozvoniti na vrata sa paketom za vas. U slučaju da ste već uplatili uplatnicom, samo ćete preuzeti paket, a ukoliko ste izabrali plaćanje pouzećem, platićete kuriru i potpisati da ste preuzeli paket. Ako vas kurir ne zatekne kod kuće, paket možete preuzeti na sledeći način:
- Bex – Dostava se vrši 2 puta, a kurir je u obavezi da Vas pozove telefonom pre dostave da proveri da li ste kod kuće.
- Post Express – Dostava se vrši jedanput, a na mobilni telefon će Vam stići poruka da je za Vas prispeo paket. Takođe će Vam ostaviti obaveštenje u sandučiću sa informacijama u kom roku i u kojoj pošti možete da podignete paket, a to je obično rok od 5 radnih dana i najbliža pošta.
Koliki su troškovi dostave?
Za naručene Herbateria proizvode u vrednosti preko 2000,00 RSD poštarina je gratis.
Za kurirsku službu Bex važe fiksne cene:
Paket do 0,5 kg
- 200,00 (ako uplatite na račun, bez povrata otkupnine)
- 260,00 (ako plaćate kuriru pri dostavi pošiljke)
Paket 0,5 – 1 kg
- 220,00 (ako uplatite na račun, bez povrata otkupnine)
- 280,00 (ako plaćate kuriru pri dostavi pošiljke)
Za kurirsku službu Post Express cena se obračunava posebno za svaki paket u zavisnosti od težine, otkupa, da li se vraća novac… Troškovi dostave su u tom slučaju prema ovom cenovniku brze pošte post expres. Na njihovom sajtu takođe postoji kalkulator poštarine.
Po izvršenoj narudžbi dobićete mejl sa potvrdom Vaše narudžbine i informacijama o načinu plaćanja.
Reklamacije
Naš cilj je da Vi budete zadovoljni. Želimo da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam proizvode i usluge u skladu sa Vašim željama.
Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će Vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama. Zahtev za reklamaciju možete poslati na e-mail adresu herbateria@gmail.com ili direkno na brojeve telefona 025/461-108 i 062/156-5883.
Povrat robe
Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:
- ustanovite da vam je našom greškom dostavljen proizvod koji niste naručili
- ustanovite da vam je našom greškom, pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili
imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo Vam vratiti novac ili proizvod zameniti za drugi proizvod, po vašoj želji.
Uslovi pod kojima ćemo Vam omogućiti povrat na ovaj način su sledeći:
- roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
- od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
- proizvod pre transporta morate upakovati na adekvatan način kako bi se sprečilo nastajanje oštećenja tokom transporta
- uz proizvod je neophodno vratiti i fiskalni račun
Pošaljite nam mejl na herbateria@gmail.com ili nam se javite na 025/461-108 ili 062/156-5883, a mi ćemo potvrditi prijem reklamacije. U skladu sa zakonskim odredbama kupac snosi troškove povrata proizvoda. U roku od 3 radna dana od prijema uredno reklamiranog artikla Herbateria će Vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji nam date.